Úvodná stránka
Info Nové konto
Úvodná stránka
Úvodná stránka

Meno:   Heslo:  


   Eurokalkulačka:  
    €
    Sk
   Konverzný kurz:
1 € = 30,1260 Sk
 

Otázky a odpovede  - Inštalácia

Služby NaEX (e-mail, webpriestor, presmerovanie pošty, zabudnuté heslá, ...)

Zabudol som heslo k svojmu kontu NaEX, ako ho môžem získať?

V prípade zabudnutého hesla je nutné overiť totožnosť užívateľa, aby nemohlo dôjsť k zneužitiu konta.
Operátori linky technickej pomoci (02 / 208 28 119) Vám heslo na požiadanie zašlú na e-mailovú adresu, ktorú ste pri zakladaní konta uviedli ako kontaktnú. Pokiaľ ste nezadali žiadnu, môže Vám byť heslo prezradené len na základe znalosti čísla karty a kódu karty, prípadne na základe znalosti osobných údajov zadaných pri založení konta, alebo na základe variabilného symbolu použitého pri dobíjaní kreditu), či podľa znalosti dátumu posledného dobitia.
 

Poskytujete SMS notifikáciu o došlej pošte?

V súčasnosti neposkytujeme službu SMS notifikácie z dôvodu neprijateľných obchodných podmienok zo strany mobilných operátorov.

Ako je možné zriadiť si webovú stránku v rámci služby NaEX a ako je spoplatňovaná?

Prvý krok pri zriadení webovej stránky je aktivovať si túto službu v menu Služby / WWW priestor. Do políčka je potrebné zadať, ako má vyzerať adresa vašich stránok (web.naex.sk/vasastranka). Tým aktivujete službu www priestor. Heslo pre prístup na ňu je zhodné s vašim heslom na prístup do internetu. Služba www priestor je bezplatná.

Je možné nastaviť presmerovanie pošty z mojej NaEX schránky?

Presmerovanie pošty v rámci NaEX si v súčasnosti užívateľ nemôže nastaviť. Na požiadanie je však možné po dostatočnej identifikácii (meno a heslo konta, prípadne číslo karty, e-mailová adresa, osobné údaje) presmerovanie pošty zriadiť prostredníctvom e-mailu na adresu info@naex.sk alebo telefonicky na linke technickej pomoci (02 / 208 28 119).

Je možné vystaviť daňový doklad pri platbe prevodom?

Spoločnosť Slovanet vystavuje pri každom dobití kreditu priamou platbou štandardne len interný daňový doklad v elektronickej podobe. Na požiadanie Vám zašleme poštou jeho papierovú verziu. Ak má doklad slúžiť ako účtovný, uveďte prosím kompletné údaje vrátane IČO/DIČ.

Je možné mať na jedno konto viac e-mailových adries?

V súčasnosti v systéme NaEX nie je možné mať viac ako jednu e-mailovú adresu. Za týmto účelom je potrebné vytvoriť si ďalšie konto.

Ako si zmením svoju NaEX e-mailovú adresu?

Zmena e-mailovej adresy v systéme NaEX možná je, avšak nemôže si ju urobiť sám užívateľ. Požiadavku je potrebné zaslať e-mailom na adresu info@naex.sk. Rovnako ako pri presmerovaní alebo zabudnutí hesla je potrebné, aby sa užívateľ dostatočne identifikoval (znalosť mena a hesla konta, čísla karty, zadaných osobných údajov). Ak sa nakoniec rozhodnete zmeniť svoju e-mailovú adresu, je potrebné si uvedomiť, že Vaša pôvodná e-mailová adresa Vám už nebude k dispozícii. Zároveň by ste nemali zabudnúť informovať všetkých svojich známych, ktorí Vám zasielali poštu na Vašu pôvodnú adresu, aby si ju zmenili na novú.

Chcem mať uvedených viac adries ako kontaktné. Ako ich zadám do formulára?

Kontaktné adresy vo formulári vyplníte tak, že ich jednoducho oddelíte bodkočiarkou.

Mám založené dve kontá NaEX. Je možné previesť neminutý kredit z jedného z nich na na druhé?

V súčasnom produkčnom systéme takúto službu neposkytujeme. Výnimočne v odôvodnených prípadoch však môžeme na požiadanie presun kreditu medzi kontami vykonať.

Potrebujem pomoc pri inštalácii, viete mi poskytnúť jednoduchý návod?

Samozrejme, postupujte nasledovne:
Inštalácia:
Keďže ide o komutované (dial-up) pripojenie, základným predpokladom na pripojenie prostredníctvom Internetového balíka NaEX je PC, modem a telefónna linka. V počítači je potrebné nainštalovať ovládač pre modem, telefonické pripojenie do internetu a podporu IP protokolu, podľa návodu k Vášmu operačnému systému a s nasledovnými parametrami: Nastavenie pripojenia pre aktiváciu balíka:

  • Prístupové telefónne číslo: 01913
  • Prihlasovacie meno:naex
  • Prihlasovacie heslo: naex

Proxy Server: Pri pripojení prostredníctvom Internetového balíka NaEX nepoužívajte Proxy!

Aktivácia:

Aktuálne informácie pre aktiváciu a dobitie kreditu na karte NaEX:

  • Po pripojení na www stránku www.naex.sk sa dostanete kliknutím na tlačítko Aktivácia na aktivačnú stránku. Tu je potrebné zvoliť si prihlasovacie meno a heslo pre využívanie služieb NaEX. Meno a heslo musí spĺňať kritériá uvedené na tej istej stránke. Meno môže byť ľubovoľné, nesúvisí s adresou e-mail schránky a www stránky v systéme NaEX, ani s číslom karty NaEX.
    Po úspešnej registrácii prihlasovacieho mena a hesla je potrebné zadať svoje osobné údaje. Po tomto sa Vaša registrácia v systéme NaEX končí. Zatiaľ však nie je možné využívať služby, ktoré Internetový balík NaEX poskytuje, pretože stav Vášho kreditu je nulový.
    Kredit si môžete dobiť dvomi spôsobmi. Prvým je dobitie pomocou karty NaEX. Druhý spôsob dobitia kreditu je priamy alebo pomocou elektronického bankovníctva - a to prostredníctvom internet bankingu, kreditnou kartou alebo prevodom na účet.

Ďalšie dobitie kreditu je možné uskutočniť prostredníctvom novej karty NaEX (v hodnote 19,91 € (600 Sk)) alebo elektronicky prostredníctvom internet bankingu, kreditnou kartou alebo prevodom na účet (minimálna hodnota 6,64 € (200 Sk)).
Postup nájdete na stránke Dobíjanie a po prihlásení do systému NaEX v menu Služby.
 

© Slovanet